سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 | Tuesday 7 May 2024

تمامی اخبار

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ساوه از شرکت 750 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در دوره‌های آموزش کارآفرینی خبر داد.



"محمد محمودی" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی افزود: این دوره‌های آموزشی به مدت پنج روز با هدف تقویت روحیه اشتغال و تشویق به کارآفرینی برگزار شد.

وی اشتغال، تقویت کار و کارآفرینی و مددکاری خانواده، روش درست استفاده از مواد غذایی، نمک و چربی‌ها در حوزه بهداشت و درمان را از مهم‌ترین محورهای این دوره آموزشی عنوان و تصریح کرد: ایجاد فرصت شغلی برای خانواده‌های زیر پوشش و فراهم آوردن شرایط کارآفرینی مددجویان از جمله اقدامات کمیته امداد برای خودکفایی آنان است.

محمودی، برگزاری کارگاه‌های متعدد آموزشی شغلی را زمینه‌‌ساز خودکفایی مددجویان دانست و گفت : کاریابی برای مددجویان زیر پوشش و افراد نیازمند مستعد جامعه در راستای توانمند‌سازی و خودکفایی آنان صورت می‌گیرد تا علاوه بر دستیابی به این مهم در مددجویان انگیزه و امید به فردایی بهتر ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزش قبل از ازدواج برای نوعروسان در چهار محور آموزش مهارت‌های زندگی، بهداشت روان و بهداشت جسمی زیر نظر مربیان با همکاری شبکه بهداشت از دیگر اقدامات این نهاد در این مدت بوده است.

مدیر امداد ساوه در بخش دیگری از این گفت‌وگو با بیان اینکه 75 نفر از مجریان طرح وام‌های خودرو در ساوه از آموزش بیمه خودرو برخوردار شدند، اظهار کرد: توضیح در خصوص بیمه‌های شخص ثالث و بیمه خودروئی، توضیح درخصوص پرداخت به موقع اقساط و اطلاع‌رسانی درخصوص جرائم و معوقات(12 درصد)، همکاری با ناظرین طرح‌ها، فعالیت مجریان طرح‌ها در خصوص اجرای اصولی و طبق ضوابط طرح و پاسخ به سوالات از اهداف برگزاری این دوره آموزشی بوده است.

محمودی در ادامه افزود: در این جلسه آموزشی نکات آموزنده توسط کارشناسان آشنا با موضوع به مددجویان آموزش داده شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آشنایی با اصول کلی و اساسی اهداف کمیته امداد، آشنایی با واحد اشتغال و طرح‌های اشتغال، ترغیب مجریان جهت اخذ بیمه بدنه و استفاده از مزایای آن و ایجاد بانک اطلاعاتی کامل و جامع از مددجویان حاضر در جلسه جهت ارائه خدمات از نتایج برگزاری این دوره آموزشی بوده است

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group