شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

تمامی اخبار

امام جمعه ساوه با بیان اینکه برخورداری از روحیه استکبارستیزی از ویژگی های منتظر واقعی است، گفت: برخورداری از این روحیه مستلزم تطبیق خود با سبک زندگی مهدوی است.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی- حجت الاسلام "سیدحسین تقوی" در مراسم جشن شب نیمه شعبان در مسجد انقلاب ساوه که با حضور وزیر دادگستری و استاندار مرکزی افزود: حضرت مهدی (عج) بنا بر مشیت الهی به ظاهر از نظرها غایب است، اما همواره از وجود با برکتش بهره مند هستیم و ظهور آن حضرت را به انتظار نشسته ایم.

وی با بیان اینکه هرچقدر به ظهور نزدیک می شویم سختی ها بیشتر می شود، افزود: باید با تحمل این سختی ها و منتظر واقعی بودن زمینه ساز انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) باشیم.

به گفته وی هم اکنون جهان بیش از هر زمان دیگری تشنه عدالت خواهی و معنویت است و مستضعفین جهان چشم به راه امام زمان(عج) هستند تا عدالت در جهان برقرار و ظلم و ستم پایان پذیرد.

امام جمعه ساوه گفت: انتظار برای حضرت صاحب الزمان(عج)، انتظار برای برقراری عدالت و نابودی ظلم و جور است تا حاکمیت اخلاق در جامعه حکمفرما شود.

حجت الاسلام تقوی در ادامه با تقدیر از خدمات دولت، گفت: دولت یازدهم توانسته است اقدامات بسیار زیادی را در ارتقای سطح رضایتمندی مردم انجام دهد.

وی بیان کرد: اجرای طرح تحول نظام سلامت از مهمترین و با ارزش ترین اقدامات دولت بوده که روحیه امید را به مردم بخشیده و دیگر دغدغه درمان ندارند.

به گفته وی دولت همچنین در حوزه اقتصادی با مهار تورم افسار گسیخته در شرایط تحریم، گام مثبتی را در خدمت به مردم برداشته است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group