سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

تمامی اخبار

شهردار ساوه عنوان کرد : ناوگان حمل و نقل درون شهری در ساوه مانند اتوبوس و تاکسی بسیار فرسوده و نیازمند ساماندهی آنها است .

 

کامران جوادی در همایش مشترک شهرداران و روسای شورای شهر در استان مرکزی اظهار داشت : با توجه به جوان بودن کشور و بحث های مردم سالاری و دموکراسی دینی لازم است اعضای شورای شهر از شهرداران خود حمایت کنند و تعامل خوبی با سایر ارگان ها و ادارات شهری داشته باشند .

وی افزود : یکی از مهمترین مشکلات در حوزه مدیریت شهری ، قانون جامع شهری و مدیریت متمرکز است که به سبب آنکه بطور کامل تصویب و اجراء نمی شود سبب بدبینی مردم به حوزه مدیریت شهری شده است و اجرا نشدن قوانین ، دو باره کاری ها و کاهش بهره برداری را در بر دارد .

جوادی با اشار به جمعیت 220 هزار نفری ساوه افزود : ساوه شهری بکر و دست نخورده است و فضای مناسبی برای جذب سرمایه گذار دارد و باید فضای امنی ایجاد و بروکراسی را رعاایت کنیم ، تحول و توسعه تنها از طریق مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری ممکن می باشد .

شهردار ساوه تصریح کرد : یکی از نکات مهم توانمند سازی شهرداری ها از لحاظ درآمد می باشد که بسیا ر مهم و ضروری است .

جوادی گفت : بهترین شهرداری ها توانسته اند مدیریت هزینه کنند و در مدیریت درآمد ضعیف بوده و تکیه بر مالیات بر ارزش افزوده داریم که این فشار وارد آمدن به مردم است و ما باید بسوی درآمدهای پایدار حرکت خوبی داشته باشیم .

شهردار ساوه با اشاره به مشکلات شهرداری ساوه عنوان کرد یکی از مشکلات شهرداری ساوه محدود بودن ماشین آلات آتش نشانی و ماشین آلات با نردبان بلند است ، و مشکلات دیگر فرسوده بودن ناوگان حمل و نقل درون شهری مانند اتوبوس و تاکسی بوده که نیازمند ساماندهی است .

وی افزود : یکی از اقدامات خوب شهرداری ساوه ارائه آموزش شهروندی است تا آگاهی مردم نسبت به مدیریت شهری افزایش داده زیرا باید شهروندان خود را مدیریت شهری شریک بدانند .

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group