پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

تمامی اخبار

 نمایشگاه عکس و پوستر با عنوان لایه های زیرین جنگ به منسبت سوم خرداد سالروز آزادی سازی خرمشهر در ساوه گشایش یافت

حسین محمودی فر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر و حماسه آفرینی رزمندگان ایران اسلامی گفت: گرامیداشت آن روزها و تبیین حوادث و وقایع دوران جنگ تحمیلی برای نسل جوان و نوجوان جامعه اسلامی که آن روزها را درک نکرده اند ضروری است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه نیز به همین منظور گشایش یافته است، بیان کرد: در این نمایشگاه عکس ها، پوستر ها و نقاشی هایی از دوران جنگ تحمیلی و همچنین تصاویری از آزاد سازی خرمشهر در معرض دید عموم قرار گرفته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه با بیان اینکه عکس وپوستر لایه های زیرین جنگ و نقاشی های هنرجویان انجمن تجسمی در این نمایشگاه به نمایش در آمده است، بیان کرد: در این نمایشگاه36پوستر و29 عکس و14تابلو نقاشی از علی اکبر میرزایی  است که از شامگاه گذشته به مدت یک هفته در دونوبت صبح وعصر پذیرای عموم علاقمندان می باشد.

 

خرمشهر نمادی از مقاومت و دلیرمردی رزمندگان ایران اسلامی است

محمودی فر با اشاره به اینکه خرمشهر نمادي از مقاومت و مركز اصلي شكل گرفتن خاطرات جنگ  و به عنوان يك روز ملي در كشور شناخته شده است، بیان کرد: آزادسازي خرمشهر با تكيه بر علم و ايمان نيروهاي داخلي، از نقاط عطف تاريخ معاصر ايران به شمار مي رود.

این مقام مسئول اضافه کرد: هر ملتي در طول تاريخ خود سختی ها و مشکلات بسیاری را در پیش رو داشته که سخت ترين و در عين حال ماندگارترين آنها دفاع از استقلال، تماميت، شرف و بويژه انديشه ها و باورهاي ملتها است.

وی خاطر نشان کرد: باید دلیر مردی و حماسه آفرینی های رزمندگان اسلام را به درستی به نسل جوان و نوجوان شناساند و زبان هنر و تصویر بهترین زبان برای نمایش این بزرگ مردی، ایثار و فداکاری است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group