جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

تمامی اخبار

رئیس گروه واحد سلامت جمعیت، مدارس و خانواده معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: 25.5 درصد جمعیت شهرستان‌های ساوه و زرندیه را قشر جوان تشکیل می‌دهد.

 

"رقیه خرّم" در کمیته هماهنگی برنامه‌های هفته جوان افزود: براساس آمارهای بدست آمده در سرشماری سال 1390، جمعیت جوان 29-18 سال شهرستان‌های ساوه و زرندیه 25.5 درصد گزارش شده که جمعیتی برابر بالغ بر 80 هزار نفر است.

وی با بیان اینکه این آمار جمعیتی بیانگر ضرورت برنامه‌ریزی برای ارتقاء سلامت جوانان است، اظهار کرد: اهمیت توجه به قشر جوان و عدم غفلت از نیازها و مطالبات آنها ضروری است.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته جوان از 9 الی 16 خردادماه افزود: برگزاری جلسات آموزشی با محوریت پیشگیری از رفتارهای پرخطر، ازدواج مناسب در جوانان، پیشگیری از مصرف دخانیات ویژه کارگران، رابطین سلامت، کاردانان و کارشناسان بهداشتی و عموم مردم در مراکز بهداشتی درمانی و برگزاری نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت از جمله ویژه برنامه‌های معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه در این هفته است.

خرّم شعار این هفته را "پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت"، عنوان کرد و گفت: به منظور تامین و ارتقاء سلامت جوانان در ابعاد جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی این شعار برای هفته سلامت جوانان انتخاب شد.

وی بیان کرد: به منظور حل و رسیدگی به مشکلات جوانان نیاز است تا تمام دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های ذیربط همکاری‌های خود را با یکدیگر داشته باشند چراکه برنامه‌ریزی برای این قشر از جامعه به منظور ارتقای سلامت جوانان نوعی سرمایه‌گذاری است.‌

به گزارش ایسنا، این جلسه که با حضور معاون سیاسی امنیتی فرماندار، معاون فرهنگی اجتماعی نیروی انتظامی، رئیس اداره ورزش و جوانان، نایب رئیس شورای اسلامی شهر ساوه و نماینده سازمان تبلیغات اسلامی تشکیل شد و توجه مسئولین را به رفع مشکلات اشتغال، ازدواج و اوقات فراغت جوانان بومی منطقه معطوف کرد.

در این جلسه هر یک از مسئولین ادارات با ارائه نظرات و پیشنهادات خود، برنامه‌های اجرایی خود را در این هفته اعلام کردند

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group