چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 | Wednesday 1 May 2024

تمامی اخبار

استاندار استان مرکزی گفت: از همه گفتمان‌ها برای توسعه استان استقبال می‌کنیم.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی- "محمود زمانی‌قمی" در دیدار با امام جمعه ساوه که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان انجام شد، اظهار کرد: به منظور ایجاد وفاق و همدلی بیشتر با استفاده از پیشنهادات نخبگان و صاحب نظران جهت حفظ منافع مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی بیان کرد: توسعه متوازن کشور، تامین منافع مردم و حل مشکلات معیشتی آنان از مهمترین سیاست‌های دولت تدبیر و امید است و برای تحقق این سیاست‌ها با همدلی و همزبانی جدیت داریم.

به گفته زمانی‌قمی با بکارگیری تمامی ظرفیت‌های استان و تقویت اتحاد و همدلی بین مدیران به دنبال عملی کردن تمامی مطالبات مردم از دولت تدبیر و امید بوده و در این مسیر نیازمند راهنمایی‌های ائمه جمعه استان هستیم.

وی تصریح کرد: التزام به سیاست‌های دولت و نظام، تقویت بهره‌وری با مشارکت مردم و همدلی بین مدیران و نمایندگان، تلاش برای توسعه اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی که از منویات مقام معظم رهبری است از دیگر اولویت‌هاست.

به گزارش ایسنا، امام جمعه ساوه نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب استاندار مرکزی از تلاش‌های وی برای توسعه استان تقدیر کرد.

حجت الاسلام "سید حسین تقوی" افزود: خدمت صادقانه و تلاش برای برطرف کردن مشکلات مردم موجب رضایت آنها شده و رضایت مردم قطعا رضایت خدای تعالی را به همراه خواهد داشت.

وی از همدلی و همزبانی به عنوان عنصری برای تقویت وحدت ملی نام برد و افزود:‌ استفاده از ظرفیت‌های داخلی و استحکام‌بخشی درون نظام از ثمرات انسجام ملی است.

استاندار مرکزی پیش از دیدار با امام جمعه ساوه از چهار واحد صنعتی و تولیدی این شهرستان بازدید کرد. وی سپس در جلسه‌ای با صاحبان صنایع به بررسی مشکلات توسعه‌ای این واحدها پرداخت.

زمانی قمی سپس ساوه را به مقصد خمین ترک کرد. و حضور در بیت امام راحل، حضور در شورای اداری شهرستان خمین، حضور در جلسه بررسی و رسیدگی به مشکلات شرکت سایپا و خط انتقال آب از سد کوچری به خمین و بازدید از خانواده شهدا برنامه‌هایی است که وی در خمین به آنها خواهد پرداخت.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group