شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

تمامی اخبار

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: چهار تن نمک غیر تصفیه بدون ید در بازدیدهای بهداشت محیطی از نانوایی‌های سطح شهر ساوه کشف و ضبط شد.

 

"رضا نظری" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی- افزود: این میزان نمک طی بازدیدهای بعمل آمده توسط کارشناسان بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی ساوه از نانوایی‌های سطح شهر کشف و ضبط شد.

وی گفت: کارشناسان بهداشت محیط معاونت بهداشتی از ابتدای اردیبهشت‌ماه سالجاری طرح بازدید ضربتی از واحدهای خبازی شهر ساوه را با هدف ارتقاء سطح بهداشت به اجرا درآوردند.

وی با اشاره به اینکه این بازدیدها در دو شیفت صبح و عصر توسط تیم‌های کارشناسی برگزار می‌شود، افزود: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون 90 واحد مورد بازدید قرار گرفته که منجر به پلمپ شدن 19 واحد غیر بهداشتی شد که تا زمان برطرف شدن نواقص تعطیل خواهند ماند.

نظری با اشاره به نظارت ضربتی بر اماکن عرضه قلیان گفت: در نشست‌هایی که به طور مشترک با دادستان شهرستان ساوه، روسای ادارات صنعت معدن تجارت، تعزیرات، اماکن، میراث فرهنگی، اتاق اصناف و اتحادیه‌های مربوطه برگزار شده در سالجاری نسبت به برخورد قانونی با مراکز فاقد مجوز اقدام خواهد شد.

وی همچنین شهرداری را مسئول جلوگیری از مصرف و عرضه قلیان در اماکن عمومی و پارک‌ها عنوان کرد

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group