شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

تمامی اخبار

استان زنجان قهرمان مسابقات تنیس روی میز دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد ساوه در بخش تیمی شد و استان تهران به مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه افزود: این مسابقات در دو بخش تیمی و انفرادی برگزار شد و در پایان مسابقات تیمی، استان‌های زنجان و تهران به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند و تیم‌های استان مازندران و قزوین به طور مشترک به مقام سوم نائل آمدند.

وی افزود: در بخش انفرادی "علیرضا امرا" از تهران، "سجاد حسینی" از اصفهان به ترتیب مقام اول و دوم و "مهرشاد پوده" از اصفهان و "متین لطف‌الله نسبی" از کردستان مقام سوم مشترک را بدست آوردند.

وی درباره نحوه برگزاری این مسابقات افزود: پذیرش تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات در روز دهم اردیبهشت‌ماه صورت پذیرفت و مراسم قرعه‌کشی نیز در همان روز با حضور مربیان و سرپرستان تیم‌ها و با حضور نماینده معاونت ورزشی سازمان مرکزی و ناظرین و سرپرستان فنی مسابقات و رئیس واحد ساوه برگزار شد.

وی افزود: مسابقات از صبح جمعه گذشته با جدال بین 23 تیم حاضر آغاز شد و در پایان تیم‌های تهران و زنجان با غلبه بر قزوین و مازندران به دیدار پایانی راه یافتند و در مسابقه نهایی تیم استان زنجان توانست با پیروزی مقابل تهران به مقام قهرمانی دست یابد.

گندمکار با بیان اینکه مسابقات انفرادی در حال برگزاری است، اظهار کرد: در حین برگزاری مسابقات تنیس روی میز، یکدوره مسابقه طناب‌کشی نیز برگزار شد که تیم مازندران موفق به شکست رقبای خود شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group