پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

تمامی اخبار

با حضور نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از مدیران کل استان در بخش نوبران ساوه سه طرح عمرانی، امدادی و درمانی افتتاح شد.

 

 میرگلوبیات در این مراسم با اشاره به تعهدات مسئولین دانشکده علوم پزشکی مبنی بر حل مشکلات درمانی گفت: با فعالیت دانشکده علوم پزشکی در شهرستان ساوه شاخص‌های درمانی و بهداشتی این شهر و بخش‌های تابعه ارتقا می‌یابد.

به گفته وی با قول مساعد مسئولین اداره صنعت معدن و تجارت مقرر شد پنج واحد اقتصادی کوچک با حمایت دولت در شهرک صنعتی غرق‌آباد از توابع بخش نوبران احداث شود.

میرگلوبیات با اشاره به جذب 17 میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت باند دوم محور قدیم ساوه همدان افزود: با توجه به ابلاغ اعتبار مذکور، باید علت تعلل اداره راه و شهرسازی استان در این خصوص بررسی شود.

به گزارش ایسنا، بخشدار بخش نوبران گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و 650 میلیون ریال مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

"محمدحسن قاسمیان" افزود: این پروژه‌ها شامل پایگاه امداد جاده‌ای شهر نوبران با اعتبار 850 میلیون ریال و بهره‌برداری از خانه بهداشت روستای بالقلو در زمینی به وسعت 235 متر و با زیربنای 80 متر مربع است که 800 میلیون ریال بابت این پروژه هزینه شده است.

وی افزود: کارخانه تولید شن و ماسه 800 تنی شهرداری غرق‌آباد با صرف اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

"حسین نفیس‌قدیری" شهردار غرق‌آباد نیز در مراسم افتتاح این کارخانه گفت: با راه‌اندازی این واحد علاوه بر ایجاد درآمد مستمر برای شهرداری و زمینه ی اشتغال 12 نفر به صورت مستقیم، فرآوری انواع مصالح شن و ماسه در این واحد انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، در ادامه جلسه‌ای به منظور هم‌اندیشی در برطرف کردن مشکلات این بخش برگزار شد و نهایتا عدم آسفالت 10 کیلومتر از جاده قدیم ساوه همدان حدفاصل شهرهای غرق آباد و نوبران، معضل اراضی بالای کمربندی و عدم صدور مجوز های قانونی در ساخت‌و‌ساز بناهای مسکونی، احداث شهرک دامپروری، تجهیز درمانگاه خیرساز غرق‌آباد به رادیولوژی و سونوگرافی و پیگیری احداث ادامه عملیات مجتمع فرهنگی و هنری شهر غرق‌آباد از مهمترین مسائلی بود که در این جلسه در مورد آنها بحث و بررسی شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group