جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024


امروز ( دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ) روسای ادارات صمت ساوه و زرندیه تغییر و به جای آنان دو مدیر غیربومی را از مرکز استان به ساوه آوردند و جایگزین کردند!

بنا به اطلاع موثق، جناب آقای جودکی اظهار داشته است که تغییر مدیران صمت سراسر استان مرکزی بر اساس یک دستورالعمل وزارتخانه ای است! اگر چنین است چرا مستند این دستور العمل را منتشر نمی کنند و اساسا چرا از مدیران بومی شهرستان های ساوه و زرندیه استفاده نکردند؟ و در کمال تعجب مدیرانی را در راس اداره صمت دو شهرستان صنعتی منصوب کردند که ذره ای شناخت از ساوه و زرندیه و ظرفیت های آن ندارند!

اکنون معلوم می شود که موضوع جلسه روزهای اخیر مدیرکل صمت با حجت الاسلام سبزی نماینده ساوه و زرندیه چه بوده است و چگونه توانسته اند ایشان را به انتصاب چنین مدیرانی مجاب کنند!

به عنوان رسانه ای که خیرخواه نماینده محترم ساوه و زرندیه است و به ایشان علاقه قلبی داریم، به طور جدی نسبت به این انتصابات هشدار می دهیم و اگر چنانچه این رویه اصلاح نشد، با تمام ظرفیت به این موضوعات ورود خواهیم کرد که طبعا در آن هنگام، جای هیچ گلایه ای باقی نخواهد ماند.

جناب آقای سبزی می دانند که ما منتقدی مقید به اخلاق، به دور از تخریب، صادق و در عین حال با صلابت هستیم و بر سر منافع شهرستان های ساوه و زرندیه با احدی تعارف نمی کنیم.

■ تحریریه شبکه خبری ساوه و زرندیه

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group