شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

فرماندار سابق مشهد با تکذیب اخبار برخی سایت‌ها و رسانه‌ها در خصوص برکناری‌اش از سمت فرمانداری گفت: برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از این سمت استعفا داده‌ام.

 

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه خراسان و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی محمد گلستانی فر در این باره ادامه داد: متاسفانه بعضی از جراید و رسانه‌ها با انعکاس مطالب منفی به دنبال تشویش اذهان عمومی و ایجاد فضای منفی در جامعه هستند.

 

وی افزود: نقش اصلی رسانه‌های ارتباط جمعی، اطلاع رسانی درست و شفاف برای روشنگری افکار عمومی است و تحلیل‌ها و تفسیرهای خبری آنها باید متکی بر اطلاعات درست و تقویت روحیه نشاط و شادابی و انگیزه بخشی به آحاد جامعه باشد، در غیر این صورت آنها به وظایف خطیر خود عمل نکرده‌اند.

 

فرماندار سابق مشهد تصریح کرد: برخی از سایت‌ها و رسانه‌ها در مطالب خود عنوان کردند که چون من در زمان تصدی فرمانداری مشهد مجوز تجمع "ما اجازه نمی‌دهیم" که دولت و وزارت کشور مخالف برگزاری آن بوده را صادر کرده‌ام، از سمت فرمانداری برکنار شدم، در صورتی که به هیچ عنوان این مطالب درست نبوده است.

 

گلستانی‌فر گفت: این درحالی است که با هماهنگی با استاندار خراسان رضوی و معاون وی با برگزاری قانونمند تجمع فوق موافقت شد و این اقدام به طور کامل با تدبیر صورت گرفت.

 

فرماندار سابق مشهد گفت: در دولت تدبیر و امید فعالیت‎ها توام با تدبیر و هدفدار صورت می‌گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: در یکی دیگر از مطالب خلاف واقع عنوان شده بود که گروهی از بازرسی وزارت کشور برای بررسی این موضوع به مشهد عزیمت کرده‌اند، در صورتی که این مساله به هیچ عنوان صحیح نبود و گروه فوق از دفتر پژوهش‌ها و مطالعات این وزارتخانه با هدف بررسی این موضوع به صورت پروژه مطالعاتی و انتقال آن به عنوان یک الگوی مطلوب به سایر نقاط کشور به مشهد سفر کرده بودند.

 

گلستانی‌فر اظهار کرد: با تدبیر به عمل آمده در خصوص برگزاری قانونمند تجمع فوق اقدامات و اطلاع رسانی سوء رسانه‌های بیگانه خنثی شد.

 

وی اضافه کرد: قبل از تصدی فرمانداری مشهد و معاونت استانداری خراسان جنوبی، پنج سال در یک دوره پرفراز و نشیب معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه بودم و شناخت دقیق از مسائل و مشکلات این منطقه پیدا کردم و تعداد زیادی از مردم و بخش‌های مختلف این شهر با اطمینان به من خواستار حضور از این حوزه انتخابیه در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی هستند.

 

گلستانی فر گفت: بعد از آنکه تصدی مسئولیت فرمانداری مشهد در آبان ماه سال گذشته از طرف مسئولین وزارت کشور به من پیشنهاد شد، تصمیم خود را برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی به آنان اعلام کردم که در نهایت با درخواست وزیر کشور تا چند ماه فرصت باقی مانده تا ثبت نام کاندیداهای مجلس، این سمت را قبول کردم.

 

فرماندار سابق مشهد گفت: بعد از آنکه از طریق وزارت کشور اعلام شد که مسئولان متقاضی حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی باید تا بازه زمانی معین شده از سمت خود استعفا دهند، استعفای خود را از این سمت اعلام کردم ولی با توصیه وزیر کشور و معاون سیاسی و اجتماعی وی مبنی بر ادامه کار در این سمت به کار خود در تصدی فرمانداری مشهد ادامه دادم.

 

وی گفت: بدنبال درخواست‌های مکرر از شهرستان ساوه برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در مهلت قانونی باقی مانده دوباره درخواست استعفای خود را از فرمانداری مشهد در اواخر اردیبهشت ماه سال جاری به مسئولان ذیربط ارایه دادم که بعد از طی پروسه زمانی لازم وزیر کشور سوم تیرماه جاری با این درخواست موافقت کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group