جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

معاون مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ساوه با اشاره به فعالیت های تحقیقی پژوهشی این مرکز گفت: طراحی فاز اول پايگاه اطلاع‌رساني نقشه مشاغل ساوه به آدرس www.saveh.info از جمله برنامه‌های این مرکز است.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی- "رضا معماریان" در حاشیه بازدید شهردار ساوه از پروژه‌هاي علمي و پژوهشي مركز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ساوه با محوريت خدمات شهري و فرهنگي، گفت: فعالیت جهاددانشگاهی علاوه بر حوزه آموزشی و دانشگاهی در حوزه‌های پژوهشی و فرهنگی نیز از سال 1359 آغاز شده و ادامه دارد.

با اشاره به آغاز فعالیت دفتر جهاددانشگاهی از سال 1386 در ساوه گفت: با شروع بکار این مجموعه در ساوه شاهد فعالیت مرکز آموزش علمی و کاربردی و نیز خدمات تخصصی کوتاه‌مدت بوده‌ایم که با جذب دانشجویان در رشته‌های آی‌تی و کامپیوتر و حسابداری علمی کاربردی افتخارات زیادی را برای شهرستان در حوزه علمی و پژوهشی کسب کرده است.

به گفته وی در سایه فعالیت مرکز آموزش علمی و کاربردی در دو سال اخیر جوان برتر حوزه آموزش دانشجویی با وجود مراکز متعدد آموزش عالی در این شهرستان متعلق به این مرکز بوده و در مراسم هفته جوان که در مرکز استان برگزار شده است از آنان تقدیر بعمل آمده است.

وی با اشاره به فعالیت دفتر ارتباط صنعت و دانشگاه در این مرکز گفت: دفتر ارتباط صنعت و دانشگاه نیز سلسله نشست‌هایی با کارآفرینان، مدیران موفق در حوزه کشاورزی و صنعت و خدمات برگزار کرده که نقش موثری در ارتقای سطح آموزشی داشته است.

معماریان در ادامه با اشاره به راه‌اندازی حوزه پژوهش در این مرکز گفت: راه‌اندازی حوزه پژوهش در این مرکز علاوه برتقویت فعالیت‌های این عرصه موجب توجه بیشتر دانشجویان به طرح‌های کارورزی و پروژه‌های تحقیقی شده که هم‌اکنون حلقه مفقوده در جامعه دانشگاهی است.

وی با اشاره به فعالیت های تحقیقی پژوهشی این مرکز گفت: طراحی فاز اول پايگاه اطلاع‌رساني نقشه مشاغل ساوه به آدرس www.saveh.info از جمله برنامه‌های این مرکز است.

به گفته وی این طرح شامل معرفی مغازه‌‌های شهر ساوه با مشخصات دقيق مانند نام صاحب مغازه، شماره تلفن، آدرس دقيق مغازه با استفاده از نقشه گوگل است که شهروندان با مراجعه به سایت از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

وی ادامه داد: طراحی بازي رايانه‌اي تحت وب (نيكاي1 ، نيكاي رياضي دان، نيكاي اسب سوار) با مضامين مذهبي و برگرفته از متن احاديث به آدرس( nika.aftab.cc) با توجه به فرارسيدن اوقات فراغت تابستاني و ماه مبارك رمضان از دیگر برنامه هاست.

به گزارش ایسنا، در اين جلسه که به همت حوزه آموزش و پژوهش مركز آموزش علمي كاربردي جهاددانشگاهي ساوه برگزار شد، شهردار ساوه با ابراز خرسندی از فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی این مرکز آمادگی حمایت همه جانبه از تداوم چنین اقداماتی را اعلام کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group