شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

چندی پیش "محمدرضا منصوری" عضو شورای اسلامی شهر ساوه در دوره چهارم استعفای خود را در صحن علنی شورا به هیات رئیسه تقدیم کرد.

 

به گزارش رادیو ساوه منصوری که خبر دقیقی در خصوص انگیزه استعفای خود منتشر نکرده و به سوال خبرنگاران نیز در این خصوص پاسخ نداد. اما شنیده ها از منابع موثق حکایت از اعلام کاندیداتوری وی در انتخابات پیش روی مجلس دارد.

با اعلام کاندیداتوری محمدرضا منصوری در انتخابات مجلس موجی از رقابت فشرده بین کاندیداها برای تصدی صندلی خانه ملت در دور آینده ایجاد خواهد شد.

وی که رئیس خانه صنعت و معدن ساوه و زرندیه بوده و به دلیل فعالیت در حوزه کارگری و نیز تدریس در رشته های مختلف دانشگاهی و اقبالی که در بین کارگران، فرهنگیان، دانشگاهیان و جامعه ورزشی دارد قطعا از گزینه های جدید انتخابات مجلس به شمار می رود.

منصوری که در دوره گذشته با اخذ نزدیک به 15 هزار رای توانست گوی سبقت را از دیگر رقبای خود بگیرد، قطعا در این دوره نیز رقیب جدی برای سایر کاندیداها خواهد شد.

به گزارش رادیو ساوه پیش بینی می شود انتخابات مجلس آینده در حوزه انتخاباتی ساوه و زرندیه با توجه به تعدد کاندیداها بسیار پررونق و پرشورتر از گذشته و با حضور چهره هایی با گرایش هاس سیاسی متفاوت برگزار شود .

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group