شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

محمود زمانی قمی به عنوان استاندار استان مرکزی معرفی شد.

 

 

در جلسه امروز هیأت دولت محمود زمانی قمی به عنوان استاندار استان مرکزی انتخاب شد.

 

محمود زمانی قمی سابقه استانداری در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و ایلام را در دولت اصلاحات در کارنامه خود دارد و هم اکنون نیز علاوه بر عضویت در بنیاد باران، مسئولیت ریاست منطقه آزاد سلفچگان را بر عهده دارد.

 

استان مرکزی نزدیک به سه ماه استاندار نداشت و گمانه‌زنی‌های بسیاری در خصوص استاندار جدید این استان در محافل مختلف در جریان بود. این گمانه‌زنی‌ها بالاخره امروز با تصمیم هیئت دولت پایان یافت.

 

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی درخصوص دلایل تاخیر سه ماهه در انتخاب استاندار برای استان مرکزی به ایسنا گفت: در این مدت گرینه‌های مختلفی مطرح شد اما، همواره عده‌ای مخالف و عده‌ای موافق گزینه‌های پیشنهادی بودند و این امر موجب تاخیر در انتخاب استاندار شده بود.

 

وی درخصوص زمانی قمی گفت: در گفت و گوهایی که برخی نمایندگان مجلس که با وی کار کرده اند انجام دادم عنوان شد که زمانی قمی از توان اجرایی بالایی برخوردار بوده و هر دو جناح سیاسی کشور از عملکرد وی رضایت دارند.

 

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه زمانی قمی گزینه مورد تایید هیئت دولت است و عملکرد خوبی نیز از خود نشان داده است می توان گفت که وی گزینه مناسبی برای استانداری این استان است.

 

براساس این گزارش، از زمان انتخاب محمدحسین مقیمی استاندار پیشین استان مرکزی به عنوان معاون سیاسی وزیر کشور در دیماه سال گذشته تاکنون شکرالله حسن‌بیگی استانداری مرکزی را سرپرستی کرده بود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group