پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

همزمان با فرخنده زاد روز میلاد با سعادت حضرت علی(ع) و بزرگداشت هفته کاروکارگر با حضور نماینده مردم ساوه و زرندیه، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار و جمعی از مسئولان و شهروندان ساوجی المان "کارگر" در خیابان کارگر این شهر رونمایی شد.

 

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلش شورای اسلامی در این مراسم گفت: مبنای حرکت مجموعه مدیریت شهری ساوه، کار و تلاش با روحیه جهادی است.

"شهلا میرگلوبیات" افزود: خدمتگزاری صادقانه و بی‌منت به شهروندان ساوجی در راستای عمران و آبادانی و ساماندهی مبلمان شهری رویکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری ساوه است که جای تقدیر دارد.

وی بیان کرد: با همدلی و همزبانی به عنوان گفتمان غالب امسال می‌توان مسیر توسعه شهری را هموار کرد و این گفتمان باید در اولویت مدیران شهری قرار گیرد.

میرگلوبیات خاطر نشان کرد: با اتحاد و همدلی است که می توانیم در زمینه مقابله با تحریم‌ها، رشد و توسعه کشور، عزت و غرور ملی، توسعه علمی و فرهنگی و اقتدار کشور به موفقیت دست یابیم.

به گزارش ایسنا رئیس شورای اسلامی شهر ساوه نیز همدلی و همزبانی بین مردم و دولت و مشارکت شهروندان و همدلی آنان با مجموعه مدیریت شهری را راهکاری برای اجرای طرح ها و برنامه های شورای شهر و شهرداری دانست.

"سید مرتضی ابطحی" افزود: لازمه شکل گیری طرح و پروژه های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت در شهرداری شکل‌گیری همکاری‌های دو جانبه بین مردم و مدیریت شهری، همدلی و اعتماد عمومی است.

به گزارش ایسنا شهردار ساو نیز با اشاره به روحیه جهادی حاکم بر شهرداری ساوه گفت: در سایه روحیه جهادی حاکم بر شهرداری طرح‌های عمرانی بزرگی نظیر ایجاد پارکینگ عمومی، احداث تقاطع غیر همسطح، پیاده راه و ساماندهی نقاط حاشیه‌ای شهر در دست اجراست.

"کامران جوادی" افزود: علاوه بر اجرای این طرح های عمرانی بزرگ، شهرداری در نظر دارد با ساخت و احداث المان های متعدد در نقاط مرکزی شهر ضمن بزرگداشت عناوین ملی و مذهبی و ارزشی به زیباسازی شهر کمک کند.

به گفته وی علاوه بر احداث کارگر در خیابان کارگر با هدف تجلیل از مقام شامخ کارگران، المان شهید آوینی، شهید رجایی و شهید باهنر در ورودی‌های خیابان هایی که مزین به نام این شهیدان هستند و نیز المان غدیر در میدان الغدیر نصب خواهد شد.

جوادی خاظر نشان کرد: با برنامه هایی که شهرداری ساوه در نظر دارد و برای عملی شدن آن نیازمند همدلی و همراهی شهروندان است می‌توانیم در ساخت ساوه ای آباد و مدرن حرکت کنیم.

مصطفی احمدی معاون خدمات شهری شهرداری ساوه نیز طراحی و احداث المان کارگر را حاصل پنج ماه تلاش مجموعه شهرداری دانست و افزود: به دلیل اینکه نیمی نزدیک به نیمی از جمعیت کارگری ساوه را بانوان تشکیل می‌دهند لذا در ساخت این المان به کار تلاش توامان زنان و مردان ساوجی در حوزه کار و رونق تولید و اقتصاد کشور توجه شده است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group