جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

رئيس خانه صنعت و معدن ساوه و زرنديه گفت : توجه وي‍‍ژه به اصلي ترين نيروي محركه اقتصاد يعني ((صنعت و معدن)) رشد و توسعه اقتصادي روزافزون را در پي خواهد داشت .

 

به گزارش خبرنگار راديو ساوه مهندس محمدرضا منصوري با اشاره به نامگذاري سال 1394 به عنوان سال همدلي و همزباني دولت و ملت از سوي مقام معظم رهبري اظهار داشت : با توجه به نقش محوري صنعت و معدن در اشتغالزايي و رونق اقتصادي ، بزرگداشت روز صنعت و معدن گامي موثر در جهت تحقق شعار سال است .

عضو مستعفی شوراي شهر ساوه ضمن تبريك روز صنعت و معدن به تمامي تلاشگران ، كارآفرينان ، مديران و كاركنان عرصه صنعت و معدن افزود : طبق مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي دهم تير ماه روز صنعت و معدن نامگذاري شده است . اين روز فرصت مغتنمي است كه به مهم ترين موتور محرك اقتصاد يعني بخش صنعت و معدن توجهي ويژه شود ؛ چرا كه اين بخش به منزله عامل مولد اشتغال پايدار در افزايش توليد ناخالص ملي و درآمد سرانه نقش بسزايي دارد .

اين استاد دانشگاه با تاكيد بر دست در دست هم دادن دانشگاهها و مراكز صنعتي اظهار داشت : در اين راستا آنچه توجه بسياري مي طلبد حمايت از توسعه آموزش و پژوهش ، ترويج و نشر دستاوردها و نتايج تحقيقات و هدايت و بهره گيري از توانمنديهاي مراكز آموزشي و پژوهشي و فناوري جهت رشد و توسعه روزافزون بخشهاي مختلف صنعت و معدن است ؛ با توجه به اينكه نسل كارآفرين دانشگاهي تربيت نمي شود مگر اينكه با صنعت ارتباط دائم داشته باشد .

رئیس هیئت مدیره کانون انجمنهای صنفی و صنعتی استان مرکزی در ادامه بر لزوم توجه به صنايع و بنگا ه ها ي كوچك و متوسط به منظور اشتغالزايي تاكيد كرد و گفت : اين صنايع ظرفيت اشتغالزايي فراواني دارند و بايد مورد توجه جدي قرار بگيرند ؛ زيرا اين صنايع در سطح كلان ، به ويژه در روستاها و شهرهاي كوچك مي توانند منبع كارآفريني زيادي باشند .

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group