چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 | Wednesday 8 May 2024

بازرس اتحادیه امکان کشور با اشاره به خیل عظیم بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی بعنوان پیشکسوتان جامعه شریف کارگری در بدو تاسیس اتحادیه تعاونیهای مصرف کارگران امکان کشور گفت : با توجه به پیوستن به کسوت بازنشستگی علیرغم پرداخت حق عضویت اولیه به تعاونیهای مصرف بعضا" با توجه به بازنشستگی به ناچار از تعاونی مستعفی و برخی دیگر در عضویت باقی مانده اند .

مهدی زمانی نوری اظهار داشت : این بازنشستگان هیچگونه اطلاع و آگاهی از سرنوشت تعاونی ، سودو زیان ، سود مشارکت و سرمایه گذاری در امکان را ندارند و از سوی دیگر از خدمات و امکانات اتحادیه امکان کشور محروم می باشند .

زمانی نوری با اشاره به شکل گیری کانونهای بازنشستگی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی در اقصی نقاط کشور بویژه مراکز استانها گفت : به تبع تشکیل کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تامین اجتماعی در سراسر کشور و استقرار آن در تهران ، برای رضای خدا و رفاه حال بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی با تعامل و همدلی موجبات تاسیس تعاونیهای مصرف کارگران بازنشسته تامین اجتماعی را فراهم سازید .

بازرس اتحادیه امکان کشور افزود : بازنشستگان از خدمات آن اتحادیه در جهت رنگین شدن سفره خانواده و تامین مایحتاج و کالاهای اساسی و نیازمندیهای خود بهره مند می گردند .

زمانی نوری با اشاره به تعامل و همدلی مسئولان اتحادیه امکان کشورگفت : این اتحادیه می تواند در آینده بعنوان یک شبکه عظیم اقتصادی و اتحادیه ای موفق در کشور باشد .

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group