شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

فرماندار زرندیه گفت: مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرزمین ایرانیان زرندیه منصوب شد.

 

محمد کردی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی- افزود: این انتصاب از سوی هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی صورت گرفته و براساس این حکم "حسن الوانی" یکی از نیروهای بومی منطقه که دارای تجربه کافی است به این سمت منصوب شده است.

وی بیان کرد: این انتصاب در راستای بکارگیری مدیران جوان و با عنایت به تجربیات، قابلیت‌ها و آشنایی با نیازها و توسعه در منطقه ویژه اقتصادی زرندیه صورت گرفته است.

فرماندار زرندیه در ادامه با اشاره به اجرای این طرح گردشگری در این شهرستان گفت: برخورداری از راه‌های دسترسی، نزدیکی به پایتخت و فرودگاه امام خمینی(ره) و عبور راه آهن غرب و جنوب کشور از زرندیه این شهرستان را به نقطه‌ای مناسب برای سرمایه‌گذاری تبدیل کرده است.

به گفته وی، وجود نیروگاه رودشور، مرکز ارتباطی قوی مخابراتی و عبور خط لوله گاز از منطقه شرایطی را فراهم کرده که سرمایه‌گذاران با اطمینان بیشتری در این مکان سرمایه‌گذاری کنند.

کردی با بیان اینکه استقبال سرمایه‌گذاران در این منطقه بیانگر مکان‌سنجی مناسب توسط آنهاست، اظهار کرد: زرندیه یک شهرستان رو به توسعه است و مراحل پیشرفت را به سرعت طی می‌کند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group